W przypadku niezgodności towaru z umową Klient może dokonać wyboru między zwrotem, wymianą lub naprawą.
Zwrot całego lub częściowego zamówienia, o którym nas poinformujesz, musi nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia i zostanie naliczona opłata stała w wysokości 7,99 €. W PingaOculto zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu w przypadku, gdy produkt wykazuje awarię spowodowaną niewłaściwym użytkowaniem, podobną do tej wskazanej na tej stronie w sekcji „Przyczyny utraty gwarancji”. Przesyłka nie podlega zwrotowi, chyba że ustalony termin nie został dotrzymany, o ile jest to problem firmy logistycznej, a nie klienta (nieobecny, błędny adres...). *Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu produktu ze względów higienicznych, jeśli zostanie potwierdzone, że był on używany, dotyczy to słuchawek i odzieży.
W przypadku wyboru wymiany na inny produkt masz 14 dni od otrzymania zamówienia. Jeśli koszt produktu, dla którego chcesz dokonać zmiany, jest wyższy niż kwota złożonego zamówienia, klient będzie musiał dopłacić różnicę i koszty zarządzania w wysokości 4,99 €. Jeśli koszt produktu, dla którego chcesz dokonać zmiany, jest niższy niż kwota złożonego zamówienia, proporcjonalna część zostanie zwrócona pomniejszona o koszty zarządzania w wysokości 4,99 €. Koszt wysyłki nie podlega zwrotowi, ponieważ jest traktowany jako wykonana usługa. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zmiany z tych samych powodów, które dotyczą zwrotów i które zostały określone w poprzednim akapicie.
Naprawa będzie zawsze bezpłatna, jeśli jest to wada fabryczna lub podobna. Naprawa pogwarancyjna będzie miała zmienny koszt naprawy w zależności od problemu, jaki przedstawia produkt.
Aby przetworzyć zwrot lub wymianę, musisz uzyskać dostęp https://pingaoculto.outvio.com/ aw celu naprawy lub gwarancji należy poinformować nas e-mailem: contact@pingaoculto.com lub WhatsApp: +34 644 098 320, podając numer zamówienia. Następnie możesz wysłać produkt/sa:
Sklep PingaOculto (Telefon +34 91 417 04 02)
Calle Lucio del Valle 12, lokal 1, 28003, Madryt, Madryt, Hiszpania
W przypadku, gdy przyczyną jest awaria produktu, zaleca się dokładne zapoznanie się z instrukcją i skontaktowanie się z nami w celu uzyskania pomocy.