W przypadku niezgodności towaru z umową Klient może dokonać wyboru między zwrotem, wymianą lub naprawą.
W przypadku zwrotu należy to zrobić w ciągu pierwszych 14 dni od otrzymania zamówienia, a naliczona zostanie stała opłata w wysokości 9,99 €. W PingaOculto zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu w przypadku, gdy produkt wykazuje awarię spowodowaną niewłaściwym użytkowaniem, podobną do tej wskazanej na tej stronie w sekcji „Przyczyny utraty gwarancji”. Przesyłka nie podlega zwrotowi, chyba że ustalony termin nie został dotrzymany, o ile jest to problem firmy logistycznej, a nie klienta (nieobecny, błędny adres...). *Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu produktu ze względów higienicznych, jeśli zostanie stwierdzone, że był on używany, dotyczy to słuchawek i odzieży.
W przypadku wyboru wymiany na inny towar masz 7 dni od otrzymania zamówienia. Jeśli koszt produktu, dla którego chcesz dokonać zmiany, jest wyższy niż kwota złożonego zamówienia, klient będzie musiał dopłacić różnicę i koszty zarządzania w wysokości 6,99 €. Jeśli koszt produktu, dla którego chcesz dokonać zmiany, jest niższy niż kwota złożonego zamówienia, proporcjonalna część zostanie zwrócona pomniejszona o koszty zarządzania w wysokości 6,99 €.
Naprawa będzie zawsze bezpłatna, jeśli jest to wada fabryczna lub podobna. Naprawy pogwarancyjne będą miały zmienny koszt naprawy w zależności od problemu z produktem.
Aby przetworzyć zwrot, wymianę lub naprawę, musisz skontaktować się z nami przez e-mail: pingaoculto@gmail.com podając numer zamówienia lub przez WhatsApp: +34 644 507 888.
W przypadku, gdy powodem zapytania jest awaria produktu, zawsze zaleca się zapoznanie się ze szczegółową instrukcją produktu, jego wideo instruktażem oraz skontaktowanie się z nami w celu uzyskania pomocy.