W przypadku niezgodności towaru z umową Klient może dokonać wyboru między zwrotem, wymianą lub naprawą.
Zwrot całego lub częściowego zamówienia, zgodnie z naszą informacją, musi zostać wysłany w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia, co wiąże się z naliczeniem stałego kosztu w wysokości 7,99 EUR. W PingaOculto Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu w przypadku, gdy produkt wykazuje awarię spowodowaną niewłaściwym użytkowaniem, podobną do wskazanej na tej stronie w sekcji „Przyczyny utraty gwarancji”. Przesyłka nie podlega zwrotowi, chyba że ustalony termin nie został dotrzymany, o ile jest to problem firmy logistycznej, a nie klienta (nieobecność, nieprawidłowy adres...). *Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu produktu ze względów higienicznych, jeśli zostanie potwierdzone, że był on używany, dotyczy to słuchawek i odzieży.
Jeżeli zdecydujesz się na wymianę na inny produkt, również masz na to 14 dni od otrzymania zamówienia. Aby przyspieszyć proces, zostanie on rozpatrzony jako zwrot i będziesz mógł złożyć nowe zamówienie na wybrany produkt.
Naprawa będzie zawsze bezpłatna, jeśli jest to wada fabryczna lub podobna. Naprawa pogwarancyjna będzie miała zmienny koszt naprawy w zależności od problemu, jaki przedstawia produkt.
Aby przetworzyć zwrot, musisz uzyskać dostęp https://pingaoculto.outvio.com/ a w przypadku naprawy lub gwarancji należy poinformować nas e-mailem: contact@pingaoculto.com lub WhatsApp: +34 644 098 320, podając numer zamówienia. Następnie możesz wysłać produkt na adres:
PingaOculto sklep (Telefon +34 91 417 04 02)
Calle Lucio del Valle 12, lokal 1, 28003, Madryt, Madryt, Hiszpania
W przypadku, gdy przyczyną jest awaria produktu, zaleca się dokładne zapoznanie się z instrukcją i skontaktowanie się z nami w celu uzyskania pomocy.